Ofte stillede spørgsmål


Vil du vide mere om extra?
Du kan finde alle oplysninger om tilmelding, optjening og indløsning af point og meget mere lige her.
   

Generelt


Hvad er extra?

Extra er et loyalitetsprogram, hvor du kan samle point ved at købe Bosch-produkter, der er omfattet af programmet. Med disse point kan du indløse belønninger fra et fantastisk udvalg.


Hvordan fungerer extra?

Du får point for hvert Bosch-autodele, der er omfattet af Extra-programmet. Med pointene kan du indløse flotte præmier. Angiv dit kundenummer, som du bruger til at foretage køb fra din grossist, ved registrering eller i indstillingerne. Du modtager Extra-point, hver gang du foretager kvalificerede Bosch-autodele køb fra din valgte grossist. Din pointsaldo opdateres løbende.

Hvem kan deltage i extra?
Kun værkstedsejeren kan tilmelde sig.

Koster det noget at være medlem?
Nej. Det er helt gratis at deltage i extra.
 

Tilmelding


Hvordan tilmelder jeg mig extra?
Følg disse anvisninger, hvis du gerne vil tilmelde dig extra:
  1. Gå til www.extra-bonus.dk, og vælg "Tilmelding". Er du allerede bruger skal du bede om ''nyt password''.
  2. Indtast de påkrævede oplysninger i tilmeldingsformularen. Din e-mailadresse bliver dit brugernavn.
  3. Herefter får du tilsendt en e-mail, som du skal bruge til at vælge en adgangskode. Du er nu tilmeldt.
  4. Vi sender dig også en velkomstpakke med deltaljerede oplysninger om loyalitetsprogrammet extra.
Hvad får jeg, når jeg tilmelder mig extra?
Når du tilmelder dig, sættes der automatisk 500 point ind på din konto.

Hvorfor skal jeg angive kontaktoplysninger ved tilmeldingen?
Du er nødt til at angive kontaktoplysninger, så vi kan kontakte dig med information om opdateringer, spændende promotions osv.  
 

Pointsamling


Hvordan samler jeg point?
For at samle point skal du ganske enkelt klippe stregkoderne på udvalgte Bosch-produkter ud og gemme dem. Læg derefter stregkoderne i en kuvert, og send dem til extra servicecenteret sammen med kontrolformularen. For at modtage point for dine batterier skal du afrive den leaflet, som sidder på bagsiden af batteriet, og sende denne med dine øvrige stregkoder. Husk at du kun får point for stregkoder tilhørende ’’en-styks pakker’’. Du skal derfor klippe stregkoderne af hver enkelt pakke. Download stregkodevejledningen HER for at se, hvordan du klipper stregkoderne rigtigt ud. Udfyld omhyggeligt konvolutterne med det antal stregkoder, du indsender, og dine personlige oplysninger. Disse oplysninger gør os i stand til at kontrollere dine point og overføre dem til din personlige konto, når vi har modtaget kuverten. Derefter kan du gå til www.extra-bonus.dk og indløse pointene for præmier.
 
Hvor mange point tjener jeg, og hvilke produkter får jeg point for?
extra indeholder en omfattende oversigt over de udvalgte produkter og deres tilhørende pointværdi. Du kan se listen på siden extra produkter. page.
Hvor kan jeg se, hvor mange point jeg har?
Hvis du vil vide, hvor mange point du har, skal du logge på din konto med dit brugernavn og din adgangskode og gå til pointhistorik.

Får jeg point for alle produkter, jeg køber?
Du kan se en liste over de produkter, som du får point for, på extra produkter.

Hvornår krediteres pointene min konto?
På grund af forsendelsestiden og den efterfølgende behandling kan der gå ca. 3 uger fra stregkoderne sendes til pointene krediteres.

Kan jeg returnere et produkt til Bosch-forhandleren, når jeg har klippet stregkoden ud?
Nej. Forhandleren accepterer ikke returnering af et Bosch-produkt med beskadiget emballage.

Udløber de indsamlede point på et tidspunkt?
Ja. Point, der registreres på din konto, vil udløbe som følger: ved slutningen af det indeværende år + to år. Det betyder f.eks., at point, du har tjent i 2015, udløber den 31. december 2017. Du får besked, hvis nogle point er tæt på at udløbe. Det betyder, at du har rigelig mulighed for at indløse dine point i tide.

Kan point, der er udløbet, krediteres kontoen igen?
Point, der er udløbet, kan desværre ikke krediteres kontoen igen. Det beklager vi.
 

Indløsning


Hvilken form for præmier kan jeg få?
Du kan indløse dine point for et bredt udvalg af produkter, lige fra elektronik og bolig- og haveprodukter til merchandise. Du kan se hele præmieoversigten på siden Præmier, når du er logget på.

Hvornår kan jeg bestille en præmie?
Når du har tilmeldt dig extra, kan du indløse point, lige så snart du har nok point på din konto til den ønskede præmie.

Hvordan bestiller jeg præmier?
Du bestiller ved at vælge den eller de ønskede præmier og føje dem til "præmiekurven". Husk, at du skal være logget på. Derefter begynder bestillingsprocessen automatisk. Du skal bekræfte, at du er værkstedets ejer, kontrollere leveringsadressen og klikke på "bestillingsknappen". Inden for 24 timer vil du få tilsendt en e-mail med en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du har oplyst ved tilmeldingen.

Kan jeg betale et ekstra beløb for at få en præmie, der koster mere end de point, jeg har på kontoen?
Nej, det er ikke muligt at betale ekstra.

Skal jeg betale for fragt?
Nej. Fragten er gratis.

Hvor lang tid går der, før jeg får den/de bestilte præmier?
Det kan tage op til 3 uger at levere præmien eller præmierne. Hvis der er gået mere end 3 uger, siden du bestilte, kan du kontakte servicecenteret pr. e-mail på adressen extra-bonus@metz.dk. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt. Servicecenters åbningstid: mandag til fredag fra kl. 9 til 16.

Kan jeg få sendt mine præmier til et andet land?
Nej. Præmierne kan kun leveres til det land, hvor din virksomhed har hjemsted.

Kan jeg returnere præmier, hvis jeg skifter mening?
Det er ikke muligt at returnere en præmie, hvis du skifter mening.

Hvem skal jeg kontakte, hvis min præmie er defekt?
Hvis produktet er defekt, skal du kontakte vores servicecenter pr. e-mail på adressen extra-bonus@metz.dk. Dette skal ske inden 30 dage, efter modtagelsen af varen. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt. Servicecenters åbningstid: mandag til fredag fra kl. 9 til 17.

Hvem skal jeg kontakte, hvis der opstår et problem med min ordre?
Hvis der opstår et problem med din ordre, skal du kontakte vores servicecenter pr. e-mail på adressen extra-bonus@metz.dk. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt. Servicecenters åbningstid: mandag til fredag fra kl. 9 til 17.
 

Min konto


Jeg har glemt min adgangskode. Hvad skal jeg gøre?
Klik på linket Har du glemt adgangskoden? På den næste side skal du indtaste den e-mailadresse, du har brugt til extra. Derefter får du øjeblikkeligt tilsendt en e-mail, som du kan bruge til at angive en ny adgangskode.

Hvor lang tid tager det at aktivere min konto?
Når du har tilmeldt dig, får du tilsendt en bekræftelses-e-mail. Din konto bliver aktiveret, lige så snart kontoen er blevet bekræftet.

Hvordan ændrer jeg adgangskoden?
Hvis du vil ændre adgangskoden, skal du logge på din konto og gå til "'Personlige oplysninger"'.

Adressen på mit værksted er blevet ændret. Hvordan opdaterer jeg den?
Hvis du vil ændre personlige oplysninger, skal du logge på din konto med dit brugernavn og din adgangskode og gå til "Personlige oplysninger".

Min e-mailadresse er blevet ændret. Hvordan opdaterer jeg den?
Hvis du vil opdatere din e-mailadresse, skal du kontakte vores servicecenter pr. mail på adressen extra-bonus@metz.dk. Servicecenters åbningstid: mandag til fredag fra kl. 9 til 17.

Jeg mangler point. Hvor er de?
Kontrollér omhyggeligt pointene på din konto. Hvis du stadig mener, at du ikke har de rette point, skal du kontakte vores servicecenter pr. e-mail på adressen extra-bonus@metz.dk.

Kan jeg overføre mine point til en anden konto?
Vi tager beskyttelsen af dine oplysninger og din konto meget alvorligt. Det er derfor desværre ikke muligt at flytte point mellem konti.
 

Tekniske problemer


Hvorfor er der fejl i e-mail fra extra, når jeg ser dem på skærmen?
Korrekt visning af e-mail afhænger af din e-mailklients/browsers indstillinger. E-mail fra extra sendes som multipart-e-mail dvs. i HTML- og TXT-format. Hvis du ikke kan se vores formaterede HTML-e-mail korrekt (f.eks. ødelagte billeder, underlig størrelse, manglende tekst), skal du ændre dine browserindstillinger, så der kun tillades TXT-e-mail.

Hvordan behandles mine oplysninger?
Du kan se, hvordan dine oplysninger behandles i vores Politik for databeskyttelse.
 
 

Udmeldelse


Hvordan melder jeg mig ud af extra?
Hvis du ikke længere vil deltage i extra, skal du sende en skriftlig meddelelse til extra servicecenteret. Du kan sende en e-mail til servicecenteret på adressen info@extra-bonus.dk. For at sikre, at vi kan behandle din udmeldelse hurtigt og nemt, skal du oplyse dit deltagernavn (med den tilmeldte e-mailadresse) og grunden til udmeldelsen i e-mailen.