Vilkår & betingelser - extra - Loyalitetsprogram for autoværksteder
1. Beskrivelse af parterne
1.2 Ved køb af Bosch-produkter der indgår i extra, kan Deltageren optjene point, som kan ombyttes til produkter ("Produkter"), som Bosch tilbyder i extra. Bosch bestemmer, hvilke samarbejdspartnere og Produkter der indgå i extra. Når en samarbejdspartner tilslutter sig eller forlader extra, informeres Deltageren om dette pr. e-mail. 1.3 Metz A/S, Skelstedet 9, 2950 Vedbæk, cvr nr. 27171508 (“Metz”), er antaget af Bosch til at drive platformen for extra herunder scanning af indsendte stregkoder, opdateringer af extra og håndtering af kundehenvendelser. Metz kan til enhver tid udbyde sine services i underentreprise, uden at Deltageren får besked om dette.
2. Deltageren
2.2 Eventuelle ændringer vedrørende Deltageren, skal opdateres af autoværksstedets ejer uden ophold via www.extra-bonus.dk. Bosch er ikke ansvarlig for manglende levering af produkter, som skyldes unøjagtige oplysninger om Deltageren. 2.3 Deltageren skal oplyse om sin deltagelse i extra over for den endelige køber af et Bosch-produkt, der er omfattet af extra. Deltageren har ansvaret for, at der alene ydes objektiv og saglig vejledning, således at den endelige køber får den rette kundemæssige betjening og vejledning.
3. Etablering af Deltagerens Konto
3.2 Alle tildelte point er Deltagerens personlige point, og kan ikke overdrages til andre. 3.3 Hver Deltager kan alene registreres med én konto. En Deltager, der driver flere virksomheder, kan registrere alle virksomheder og samle point på én konto. Deltageren skal ansøge herom ved at henvende sig til extra-servicecenteret.
4. Password
5. Tildeling og Administrering af Point
5.2 Deltageren kan ikke returnere et Bosch-produkt efter returneringspolitikken, hvis stregkoderne er klippet af.
5.3 Oversigt over pointenes værdi og de Produkter, der kan vælges i extra, fremgår på www.extra-bonus.dk. Værdien af pointene kan til enhver tid ændre sig. Den gældende værdi vil være værdien på datoen, hvor brevet er poststemplet. Dvs. allerede optjente point kan ikke ændres.
5.4 Deltageren kan optjene yderligere point via særlige reklamefremstød. Specifikke vilkår for særlige reklamefremstød vil fremgå af kampagnen og i extra.
5.5 Deltagerens point bliver krediteret på Deltagerens online-konto, hvor den aktuelle pointstatus fremgår. Deltageren vil hver måned pr. e-mail modtage en status over sine point. Indsigelser over status skal indsendes pr. e-mail til: info@extra-bonus.dk, senest ved udgangen af den måned, der følger umiddelbart efter krediteringen af point. Deltageren anses for at have givet afkald på sin ret til at gøre indsigelser gældende, hvis indsigelser ikke er indsendt som ovenfor anført.
5.6 Deltagerens point er gyldige til udgangen af det kalenderår, de er krediteret på deltagerens konto plus to år. Dvs. at point krediteret på deltagerens konto den 01.04.2015 er gyldige til og med den 31.12.2017.
6.Indløsning af point
6.2 Optjente point kan kontantindløses til 50 % af den værdi et Produkt er angivet til på www.extra-bonus.dk, Indløste point til Produkter ombyttes ikke til andre Produkter eller point.
6.3 Produkterne tildeles alene Deltageren, men Deltageren kan efterfølgende vælge at overdrage Produkterne til andre.
6.4 Deltageren er selv ansvarlig for eventuel beskatning af modtagne Produkter.
7. Levering
7.2 Produkter leveres kun til det land, hvor autoværkstedet er registreret.
8. Reklamation
8.2 Deltageren skal på forlangende returnere Produktet, og hvis producenten erkender, at der er en mangel, kan producenten vælge at reparere eller ombytte til et nyt produkt. 8.3 Bosch indestår ikke for garantier afgivet af tredjemand, og Bosch er ikke ansvarlig i forhold til reklamationer over Produkter. Alle henvendelser vedrørende garanti og reklamation kan derfor ikke rettes mod Bosch, men alene Metz og producenten.
9. Ændring af vilkår, Ophør og diskvalifikation
9.2 Bosch kan til enhver tid og uden grund ophøre med at tilbyde extra samt opsige en Deltager for dennes deltagelse i extra.
9.3 Opsigelse fra Deltageren skal ske skriftligt til info@extra-bonus.dk.
9.4 Brug af point skal ved opsigelse eller ved ophør af extra ske senest 14 dage efter opsigelse eller ophør. Dog vil Deltagerens point bortfalde, hvis der er tale om forfalskning af stregkoder, manglende information efterspurgt af Bosch eller returnering af et Bosch-produkt til leverandøren, efter at Deltageren har skåret stregkoden af (medmindre der er tale om reklamation).
10. Beskyttelse af persondata
11. Værneting og lovvalg
12. Kontakt
November 2017